Monday, December 10, 2007

Uuringud

2004. aasta märtsis viis Turu-uuringute AS läbi uuringu "Infotelefonide tuntus ja kasutamine Tallinnas."

Võrreldes eelmise uuringuga on Eesti Info Keskuse telefonide tuntus suurenenud 10%.
Tallinnas on Eesti Info Keskuse telefonide kasutamine võrreldes eelmise uuringuga suurenenud 7%.













2004. aastal viidi ka läbi Eesti Info Keskuse klientide seas uuring "Infotelefonide 626 1111 ja 1181 kliendiküsitlus"

Küsitleti 500 lepingulist klienti
Uuring kajastas järgnevaid punkte:














  • Teeninduskvaliteeti (sõbralikkus, viisakus, abivalmidus)












  • Teeninduskiirust (telefonile vastamine, andmete väljastamine)












  • Hinnatundlikkust (kõneminuti hind võrreldes teiste infotelefonidega)



Küsitlusest selgus, et helistajad hindavad operaatori sõbralikkust, abivalmidust ja personaalset lähenemist. Mobiiltelefonilt helistajale on oluline teeninduskiirus. Lühinumbrile helistaja valib infotelefoni hinna järgi, sest infotelefonide kõneminuti hinnad erinevad mitmekordselt. Oluliseks peeti ka kõnedele vastamist neljas keeles ja võimalust helistada otsevalimisega välisriikidest.

Allikas: http://infokeskus.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=6

No comments: