Monday, December 10, 2007

Küsitud on kõike!

Igas tööpäevas vastavad klienditeenindajad tuhandetele kõnedele. Enamasti küsitakse äriinfot ja asjalikke küsimusi. Kuid vahel läheb helistajal küsimus meelest või küsitakse lihtsalt naljakaid asju.

Naerame meeleldi koos klientidega:

  • Palun ilusalonge, kus saaks varbaküüsi käiata!
  • Kes korraldab mobiiltelefoni kasutamise kursusi?
  • Andke mulle palun Tallinna Liikluspolitsei tapmisosakond.
  • Andke mulle mingeid spordiklubide numbreid, ma tahan ämma silma alt ära, las hüppab kuskil.
  • Tere, tuleta mulle meelde selle takso number, mis kõige rohkem kesklinnas liigub.
  • Kirjeldage Keila lauluväljakut ja vaadake, kas ma saan sinna kingadega minna?
  • Andke mulle Mustamäe teel selle maja numbrit... selle, mille vastas on üks punane maja. Seal on lift ka sees.
  • Vabandage, kuhu ma peaksin pöörduma, mul on kahtlus, et mul on käeluu katki?
  • Mis teil seal tuututab? Operaator: Meil ei tuututa siin midagi. Klient: Ahah (ja natuke nõutult küsib) andke mulle Psühhiaatriahaigla palun.
  • Mis päev praegu algab? On ikka hommik? Operaator: Pühapäeva hommik. Klient: Oot, kas see tähendab, et ei pea siis tööle minema? Ja päev läbi on pühapäev?
  • Palun mulle firmasid, kes tõrjuksid kahjureid ja koduloomi.
  • Lülitage mul elekter tagasi....!
  • Kuhu saab viia marutõves koera pea?
  • Mis kellani on avatud loomade ülevaatus?
  • Kui telefon annab kinnist tooni, kas see tähendab et telefon on tegelikult ka kinni või tähendab see seda, et sellist numbrit pole olemas?
  • Kas te oskate öelda, kus on praegu kontrolörid?
  • Kus saaks hüpnoosiga inglise keelt õppida?
  • Tahaks internetti plaadile tõmmata, saate aidata?
  • Ma sooviksin raha arvele panna, kas nii ka saab, kui ma rahaga panka lähen?
  • Palun mulle firmasid, kes tõrjuksid kahjureid ja koduloomi.
  • Kes legaliseeriks illegaalset tarkvara?
  • Kas Tartu maanteele oleks võimalik helistada?
  • Kas Tallinnas on mõne loomariigi esindust?
  • Oskate öelda, et kas Sõle 34 on üheksakordne maja?
  • Palun andke mulle firma, kes müüb ja paigaldab mobiiltelefone.

Allikas: http://infokeskus.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=56

No comments: